Friday, December 10, 2010

Gathering Invitation....

                                Sabtu depan 18 hb Disember ni,aku dapat invitation dari teman -teman lama. Mererka buat reunion gathering specially untuk batch aku.Rupa2nya mereka ni dah lama buat perjumpaan ni tapi kecil2lan saja.Baru tahun ni nak buat besar sikit. Aku,baru aje dapat tahu.Selama ni tak teringat pun nak cari member2 lama ni.Tup2 hujung tahun ni lah baru teringat kat kekawan. Macamana agaknya rupa kawan2 aku ni.Maklumlah masing2 dah berusia. Masa belajar dulu bebudak lagi. 
 
                               Malangnya aku tak dapat pergi kat gathering tu. Aku tak dapat nak balik Melaka,my hubby busylah minggu ni. Frustlah juga. Insyallah kalau mereka buat gathering lagi aku akan berusaha untuk pergi.Jumpa kekawan lama,tentu seronok.Rasa-rasanya dah berpuluh tahun tak jumpa,banyak yang berubah,banyak yang hendak diceritakan.Satu hari nanti aku mesti jumpa mereka juga. Ini azam aku.....

2 comments:

miho amyra said...

aLaaa...
dtg laaa.....
=p

iNa AMaNiE \ (^0^) / said...

Teddy bear busylah,lain kali aje lah...