Thursday, December 9, 2010

Entry Oh Entry

                                Sebenarnya bila cerita pasal entry ni pecah kepala ni, memandangkan aku dah lama meninggalkan alam sekolah,kepala otak ni dah tak boleh fikir banyak,rasa2nya dah karat tahap gaban ni.So apa yang tertulis tu memanglah tahap suam-suam kuku,tak menarik nak dibaca,cuma harap ada juga yang sudi membacanya.  Sampai sekarang tak dapat nak memikirkan ayat2 yang gempak atau boleh menggegar dunia. Maaflah ya! aku dah tahap "ajumma" tapi teringin sangat nak menulis. Mana nak boleh setanding dengan mereka2 di luar sana.Fikir banyak2 sangat nanti,naik pulak tekanan darah ni,so  aku buat apa yang termampu aje. 

                             Bulan Disember ni bulan sibuk nak menguruskan persekolah anak2 pada tahun depan.Tak lama lagi kena beli peralatan persekolahan juga sibuk dengan pembayaran yuran serta pendaftaran sekolah bagi yang berpindah ke sekolah baru. Harap tahun depan anak2 aku akan lebih tekun belajar kerana ada dua orang akan menduduki peperiksaan PMR gan SPM.  AJA AJA FIGHITING...

2 comments:

Anonymous said...

Artikel ini sangat menarik, terutama karena saya sedang mencari pemikiran tentang hal ini Kamis lalu subjek.

miho amyra said...

aikkk~