Tuesday, November 23, 2010

Aku budak baru belajar....

                    Tiba-tiba pada suatu hari yang hening.dalam kebingungan takde keja nak buat terdetik di hati kecil ni nak memiliki satu blog tuk diri aku sendiri. Jealous tengok anak2 ada Facebook,aku pun nak ada satu ruang untuk diri aku sendiri. Timbullah keinginan ini yang meluap2 lagi melimpah2. Suruh anak2 tolong buat,sorang pun tak tahu caranya,so teringatlah kat adik cayang sorang ni. Call dia mintak tolong buatkan blog tuk akulah. Jadi dia pun buatkan blog. Sebenarnya aku tak tahu macamana nak uruskan blog ni,main cuba2 aje ni. Aku cuma minat nak menulis,luahkan apa yang terpendam dan sekurang2nya dapat release kan tension,juga cuba tuk mencari teman2 baru sambil menimba ilmu2 baru.Memandangkan "aku budak baru belajar",kalau ada yang terkurang (banyak yang kurang) janganlah dicemuh atau dikeji,kalau boleh minta beri tunjuk dan ajar. Aku ni baby. Baby yang tak pandai apa2 langsung cuma pandai makan dan tidur,begitulah ibaratnya aku. So pada sape2 yang sudi menjalin siratulrahim terimakasih aku ucapkan sambil tu tunjuk ajarlah apa yang kurang agar aku dapat meningkatkan prestasi diri juga blog aku ni. Buat ateh,tq. Kalau ada masa touchupkan blog along ni biar cantik lagi.Nanti balik kampung nak ambil kursus gan ateh,boleh tak? Akhir kata  "BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR,AMBIL GALAH TOLONG JOLOKKAN,SAYA BUDAK BARU BELAJAR,KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN".

4 comments:

miho amyra said...

hihi~
uPah pLissss~
=p

Dinaz said...

salam sis, dinaz pn baru jg...time cuti xder keja apa nk buat , hee exam pn da settle...ini la masanya lebih baik dr lepak kat luar sane...salam kenal, silakan ke blog dinaz k..

iNa AMaNiE \ (^0^) / said...

Thank Dinaz...

iNa AMaNiE \ (^0^) / said...

Tuk my sis,tq.Jumpa nnti kita cerita ya....